چکار کنیم که ماشین لباسشویی خراب نشود؟

با وجود حجم بسیار زیاد لباس های کثیف، قطعا در تعطیلات آخر هفته، فشار بسیار زیادی بر ماشین لباسشویی شما وارد خواهد شد. شرکت های تعمیرات لوازم خانگی در روزهای آخر هفته با حجم بالایی از تماس هایی رو به رو می شوند که نیازمند تعمیرات ماشین لباسشویی هستند، در واقع 25 درصد از تماس هایی که به مراکز تعمیرات لوازم خانگی می شود در روزهای آخر هفته است! قطعا این حجم از نیاز به تعمیرات، بسیار زیاد است.

به دلیل تمام این اتفاقات، مهندسین و متخصصین در این حوزه تصمیم گرفتند که خانواده ها را با اشکالات و اشتباهاتی که ممکن است در استفاده از ماشین لباسشویی مرتکب شوند آشنا کنند. در این مطلب با ما همراه باشید تا این اشتباهات رایج را بشناسیم.

سما سرویس

1- بعد از هر دوره شستشو درب ماشین لباسشویی را باز نمی گذارید

نبستن درب ماشین لباسشویی پس از هر دوره شستشو می تواند برای ماشین لباسشویی شما مفید باشد. این کار باعث جلوگیری از رشد کپک بر روی لاستیک های داخل ماشین لباسشویی می شود. علاوه بر آن، باعث می شود تا ماشین لباسشویی شما همواره بوی طراوت و تازگی بدهد.

2- هیچوقت فیلتر آب را تمیز نمی کنید

شستشو و تمیز کردن فیلتر آب، همیشه ایده بسیار خوبی به نظر می رسد. این کار بسیار لازم و ضروری به حساب می آید، چراکه امکان دارد خاک و دوده، محفظه فیلتر آب شما را مسدود کند که نه تنها باعث ضربه وارد کردن به ماشین لباسشویی شما می شود، بلکه لباس هایتان را نیز به خوبی شستشو نخواهد داد.

یک پاسخ به “چکار کنیم که ماشین لباسشویی خراب نشود؟”

  1. مقاله خیلی خوبی بود. سایت خیلی خوبی دارید و از شما بابت اطلاعات خوبی که قرار دادید ممنونم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.