تعمیر کولرگازی و اسپلیت تراست مشهد

تعمیر کولر گازی و اسپلیت تراست مشهد

 

کولرگازی و اسپلیت تراست ، به دلیل کیفیت خوب و قیمت مناسبی که دارند ، در بازار محبوبیت زیادی کسب کرده است. اخیرا این برند چینی با عرضه محصولات خود در بازار ایران توانسته سهم زیادی از این بازار را ازآن خود کند. این موضوع به این دلیل است که کولرگازی و اسپلیت تراست ، علاوه بر قیمت مناسب ، کیفیت بالایی دارد و بسیار کم مصرف است. اما تمام این موارد به این معنی نیست که نیاز به تعمیر کولرگازی و اسپلیت تراست در مشهد وجود ندارد. این محصول نیز مانند محصولات مشابه اش ، هر چند وقت یکبار به سرویس یا تعمیر نیاز پیدا می کند. در برخی موارد عیب یابی و تعمیر کولرگازی و اسپلیت تراست در مشهد ، می تواند توسط کاربر انجام شود و نیاز به دانش و مهارت خاصی نیست. در این مطلب قصد داریم شما را تا حد ممکن با این موارد آشنا کنیم.

تعمیر کولرگازی و اسپلیت تراست در مشهد

ایرادات رایج در تعمیر کولرگازی و اسپلیت تراست در مشهد

 

مواردی که در اینجا ذکر می شوند ایراداتی هستند که درصد بروز آنها در کولرگازی و اسپلیت تراست بیشتر بوده و بخش زیادی از مشتریان سما سرویس با آنها برخورد داشته اند و در تماس با مرکز تعمیرات کولرگازی و اسپلیت تراست در مشهد آنها را بیان کرده اند: (توجه داشته باشید راه حلی که برای هر مشکل بیان می شود صرفا راه حلی است که بدون نیاز به دانش یا مهارت خاصی انجام می شود و در صورتی که راه حل مذکور جوابگو نباشد باید با مرکز تعمیر کولرگازی و اسپلیت تراست در مشهد تماس بگیرید و برای تعمیر آن درخواست خود را برای اعزام سرویسکار یا تکنیسین تعمیر کولرگازی و اسپلیت تراست مشهد ، ثبت کنید.)

تعمیر کولرگازی و اسپلیت تراست در مشهد
  • کولرگازی و اسپلیت تراست ناگهان خاموش می شود:
    این مشکل به دلیل خرابی ترموستات و یا بخاطر کثیفی فیلتر هوای کولرگازی می تواند رخ دهد. شما می توانید فیلتر دستگاه را به راحتی جدا کرده و تمیز کنید ، اگر با این کار مشکل حل نشد با مرکز تعمیر کولرگازی واسپلیت تراست در مشهد تماس بگیرید تا برای تعمیر اقدام شود.
  • کولرگازی و اسپلیت تراست روشن نمی شود:
    این مشکل به دلایل متعددی رخ می دهد که در زیر مختصرا آنها را بررسی می کنیم:
    – قبل از هرچیز از سلامت سیستم برق ورودی به دستگاه مطمئن شوید. تمام اتصالات ، کابل ها ، پریز و حتی دوشاخه کولرگازی را بررسی کنید و مطمئن شوید سام اند.
    – ممکن است این مشکل بخاطر خرابی یا اورلود کمپرسور کولرگازی و اسپلیت تراست باشد که در این صورت باید با متخصص تعمیر کولرگازی و اسپلیت تراست در مشهد تماس بگیرید.
    – خرابی خازن راه انداز : اگر خازن راه انداز کولرگازی و اسپلیت تراست سوخته باشد دستگاه نمی تواند روشن شود. شما می توانید با یک دستگاه آمپرسنج خازن را چک کنید و اگر خراب بود قطعه را خریداری و تعویض کنید.( اگر هیچگونه آشنایی با کارهای فنی ندارید بهتر است دست به این کار نزنید چون ممکن است باعث خرابی بیشتر دستگاه شوید و یا در صورت بی احتیاطی به خودتان اسیب بزنید.)
  • سر و صدای کولرگازی و اسپلیت تراست :
    این مشکل سه دلیل عمده دارد : اول شل شدن پیچ های سینی پشت یونیت داخلی ، شل شدن پیچ های نگه دارنده کمپرسور و یا برخورد اشیاء خارجی با فن دستگاه. که می توانید با سفت کردن پیچ ها و خارج کردن اشیاء خارجی از اطراف فن این مشکل را برطرف کنید.
  • یخ زدگی کولرگازی و اسپلیت تراست :
    این مشکل یا به دلیل خرابی فن یونیت داخلی است و یا به دلیل نشت گاز خنک کننده از لوله های داخل دستگاه. بعد از اطمینان از سلامت فن ، باید اتصالات و لوله های گاز خنک کننده را بررسی کنید تا نشتی نداشته باشند.
  • ریختن آب از کولرگازی و اسپلیت تراست :
    این مشکل در همه انواع کولرگازی و اسپلیت بسیار رایج است می تواند به یکی از دلایل زیر باشد :
    1. یخ زدگی داخل کولرگازی: اگر کولرگازی دچار یخ زدگی شده باشد ، با خاموش شدن دستگاه و گرم شدن آن ، یخ ها شروع به آب شدن کرده و آب از زیر دستگاه نشت می کنند.
    2. لوله خروجی آب دستگاه نشتی یا شکستگی دارد: در این حالت لوله خروجی آب را باید تعویض کنید. این لوله داخل سینی پشت کولرگازی قرار دارد.
    3. شکستگی سینی : در این حالت لوله داخل سینی هم همراه آن می شکند و باید سینی دستگاه به کلی تعویض شود.

موارد بالا بیشترین رواج را در بین مشتریان خدمات تعمیر کولرگازی و اسپلیت در مشهد داشته اند. اما همیشه راه حل این موارد به سادگی آنچه در بالا گفته شد نیست و نیاز به عیب یابی و تعمیر تخصصی دارد. اگر مشکل شما با راه حل های بالا برطرف نشد ، در اولین فرصت با مرکز تعمیر کولرگازی و اسپلیت تراست مشهد ( سما سرویس) تماس بگیرید تا شما را راهنمایی و در صورت لزوم تعمیرکار کولرگازی و اسپلیت تراست در مشهد ، به منزل یا محل کار شما اعزام شود.

تعمیر کولرگازی و اسپلیت تراست در مشهد

لیست ارور های کولرگازی و اسپلیت تراست

 

برخی اوقات روی نمایشگر دستگاه یک ارور یا خطا نمایش داده می شود که معمولا ترکیبی از اعداد و حروف انگلیسی می باشد. این کد ها هرکدام نشانگر یک ایراد خاص در دستگاه هستند که دستگاه بوسیله این ارورها مستقیما به ایراد دستگاه اشاره می کند. این کدها در دفترچه راهنمای کولرگازی و اسپلیت تراست شرح داده شده اند. اما اگر دفترچه دستگاه را در دسترس ندارید نگران نباشید. ما این کد ها و ارورها را برای شما اینجا لیست کرده ایم تا روند عیب یابی و تعمیر کولرگازی و اسپلیت تراست در مشهد، برای شما آسان تر شود.
– E1 : ایراد در سنسور دما
– E2 : سنسور دما سوخته
– E3 : ولتاژ ورودی بالا رفته
– E4 : برد اصلی دستگاه باید بررسی شود
– E5 : ارتباط یونیت داخلی با یونیت خارجی برقرار نیست
– E10 : کمپرسور مشکل دارد
– E13 : ولتاژ ورودی به کمپرسور ایراد دارد
– E14 : ترتیب فازهای کمپرسور مشکل دارد
– P4 : بالا بودن دمای یونیت داخلی
– P5 : دما کمپرسور از حد معمول بیشتر شده است
– P7 : دمای دیسچارج بیش از حد معمول بالا رفته
– P9 : سیستم در فشار بالا کار می کند
– P10 : دمای دیسچارج در حال بالا رفتن است
– P11 : فشار مکش دستگاه بالا است
– P12 : مصرف برق دستگاه زیاد شده است
– HS : دستگاه درحالت برفک زدایی است

توصیه ما به شما این است که اگر اصطلاحا دست به آچار نیستید و آشنایی با کارهای فنی از این دست ندارید، به هیچ وجه اقدام به تعمیر کولرگازی و اسپلیت تراست در مشهد ، نکنید. این کار شما ممکن است باعث بروز مشکلات شدیدتر و هزینه های بیشتر شود. سما سرویس ، نمایندگی تعمیرات کولرگازی و اسپلیت تراست در مشهد ، توانایی این را دارد که در سریعترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت ممکن تعمیر کولرگازی و اسپلیت تراست را انجام دهد. و از این گذشته سما سرویس ، خدمات خود را گارانتی می کند. این یعنی اگر بعد از تعمیر کولرگازی و اسپلیت تراست شما ، مشکل قبلی دوباره ظاهر شود و یا قطعه ای که تعویض شده خراب شود ، سما سرویس آن را بدون هزینه اضافی برای شما تعمیر خواهد کرد.( البته تا ۶ ماه )

تعمیر کولرگازی و اسپلیت تراست در مشهد

بهترین مرکز تعمیرات کولرگازی و اسپلیت تراست مشهد

با تمام مواردی که در بالا به آنها اشاره شد قطعا شما هم متوجه شده اید که سما سرویس بهترین مرکز تعمیر کولرگازی و اسپلیت تراست در مشهد است . اما اگر هنوز متقاعد نشدید شما را دعوت می کنم که فقط یکبار از خدمات سما سرویس مانند تعمیر کولرگازی و اسپلیت تراست در مشهد ، استفاده کنید تا متوجه شوید که چرا سما سرویس بهترین گزینه برای تعمیر انواع لوازم منزل شما همشهریان مشهدی است.

جهت تماس با مرکز تعمیر کولرگازی و اسپلیت تراست در مشهد با شماره ۰۵۱۳۷۰۵۲۵۶۷ تماس بگیرید.
و یا از طریق تکمیل فرم ثبت درخواست تعمیر بصورت آنلاین ، برای دریافت خدمات تعمیر کولرگازی و اسپلیت تراست در مشهد اقدام نمایید.

ویژگی های سما سرویس

 

متخصصان با تجربه

متخصصان با تجربه

تکنسین های این مجموعه دارای میانگین ۱۱ سال تجربه کار عملی در حوزه تعمیرات می باشند و هر ساله با گذراندن دوره های عملی و آشنایی با جدیدترین مدل های لوازم خانگی ، مناسبترین فرد جهت تعمیر لوازم خانگی شما می
باشند.

گارانتی خدمات

گارانتی خدمات

سما سرویس بر خلاف دیگر شرکت ها که نقش واسطه ای میان مشتری و تکنسین داشته و هیچگونه تعهدی نسبت به خدمات ارائه شده توسط تکنسین ندارند، مسئولیت تمامی خدمات و تعمیرات ارائه شده را با گارانتی ۱۸۰ روز به عهده
میگیرد.

سرعت در ارائه خدمات

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین های سما سرویس در سراسر شهر و در نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند امکان ارائه خدمات به شما در همان روز فراهم شده است.

هزینه های منصفانه

هزینه های منصفانه

تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت این مجموعه می باشد. حدود قیمت نیز پیش از انجام کار به شما اعلام شده و تمامی هزینه ها، پس از پایان کار از شما دریافت خواهد شد.

اولویت با تعمیر خدمات

اولویت با تعمیر خدمات

با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، اولویت تکنسین های ما با تعمیر قطعات دستگاه بوده و تنها در شرایطی که امکان تعمیر قطعه وجود نداشته باشد، اقدام به تعویض و استفاده از قطعات اورجینال می نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.