تعمیر کولرگازی و اسپلیت گری مشهد

تعمیر کولر گازی و اسپلیت گری در مشهد

 

به جرئت می توان گفت که کولرگازی و اسپلیت در تابستان یک نیاز اساسی اند و برای داشتن آسایش در هوای گرم تابستان ضروری. کولرهای گازی و اسپلیت ها در ایران برندها و مدل های مختلفی دارند و هرکدام نقاط ضعف و قوت مخصوص خود را دارند. برند گری یکی از برندهای محبوب کولرگازی و اسپلیت در ایران است. محصولات این برند بخاطر کیفیت خوبی که دارند مورد اقبال مشتریان قرار گرفته اند. اما خرید کولرگازی یک طرف ، و تعمیر کولرگازی و اسپلیت گری در مشهد در طرف دیگر این سکه قرار دارند. بدون شک هر کولرگازی و اسپلیتی فارق از مدل و برند سازنده آن ، روزی خراب می شود و نیاز به تعمیر پیدا می کند. تعمیر کولرگازی و اسپلیت گری در مشهد توسط افراد و شرکت های مختلفی انجام می شود . اما همه آنها مهارت و تجربه کافی را ندارند و گاها موجب می شوند که کاربر برای بار دوم یا حتی بیشتر مجبور به صرف هزینه برای تعمیر کولرگازی و اسپلیت گری در مشهد شود. سؤال مهم است که چگونه شرکت یا شخص مناسب را برای انجام تعمیرات کولرگازی و اسپلیت گری در مشهد شناسایی کنیم؟

تعمیر کولرگازی و اسپلیت گری در مشهد

سرویس کولرگازی و اسپلیت گری در مشهد

 

قبل از اینکه به موضوع تعمیر کولرگازی و اسپلیت گری در مشهد بپردازیم ، قصد دارم شما رو با روشی آشنا کنم که با استفاده از آن ، هزینه تعمیرات کولرگازی و اسپلیت گری در مشهد برای شما بصورت چشمگیری کاهش پیدا می کند.
سرویس های دوره ای: شما می توانید با سرویس کردن کولر گازی و اسپلیت خود بصورت مرتب و مداوم هزینه های تعمیر کولرگازی و اسپلیت گری در مشهد را به حداقل برسانید. در سرویس های دوره ای که بصورت یک تا ۳ بار در سال انجام می شوند موارد زیر بررسی می شود: ( تعداد دفعات سرویس های دوره ای به میزان استفاده از کولرگازی و محیطی که در آن قرار گرفته بستگی دارد)

  • شستشوی فیلترهای کولرگازی و اسپلیت
  • سرویس و تنظیم دمنده کولرگازی
  • سرویس حسگرهای کولرگازی
  • سرویس کویل های کولرگازی
  • بررسی سیستم تخلیه آب کولرگازی
  • سرویس و تمیز کردن پنل خارجی کولرگازی یا همان کندانسور

با انجام سرویس های دوره ای ، این امکان بوجود می آید که خرابی و ایرادات پرهزینه قبل از وقوع شناسایی و با هزینه ای به مراتب کمتر تعمیر شوند. این موضوع همچنین سلامت دستگاه شما را حفظ می کند و از بروز بسیاری از ایرادات جزئی و کلی ، جلوگیری می کند. از همه بهتر اینکه شما این سرویس ها را می توانید با هزینه ای به مراتب کمتر انجام دهید. به این روش شما می توانید هزینه های تعمیر کولرگازی و اسپلیت گری در مشهد را برای خودتان به حداقل برسانید.

تعمیر کولرگازی و اسپلیت گری در مشهد

 

اما حالا که کولر گازی و اسپلیت گری ما خراب شده چکار کنیم؟ پاسخ ساده است ، با سما سرویس تماس بگیرید تا در اسرع وقت برای تعمیر کولرگازی و اسپلیت گری اقدام شود. ام چرا سما سرویس؟؟ پاسخ این سؤال مواردی است که در پایین گفته می شود :
– سما سرویس مرکز تخصصی تعمیرات کولرگازی و اسپلیت گری در مشهد است . همچینین سما سرویس نمایندگی مجاز تعمیرات کولرگازی و اسپلیت گری در مشهد است.
سما سرویس همیشه در دسترس است؛ شما می توانید هم بصورت آنلاین و هم بصورت تلفنی با سما سرویس تماس بگیرید و در ۲۴ ساعت شبانه روز درخواست خود را برای تعمیرات کولرگازی و اسپلیت گری در مشهد ثبت کنید.
– سما سرویس در فرایند تعمیرات کولرگازی و اسپلیت گری در مشهد ، همواره از قطعات اصلی و شرکتی استفاده می کند که همگی درای گارانتی و ضمانت اند.
سما سرویس خدمات خود را تا ۶ ماه گارانتی می کند. این یعنی اگر بعد از تعمیر کولرگازی و اسپلیت گری شما توسط سرویسکار مجاز سما سرویس ، کولرگازی یا اسپلیت شما دوباره به همان مشکل قبل دچار شد یا از محل تعمیرشده دچار ایراد شد ، سما سرویس آن را بدون هزینه برای شما تعمیر خواهد کرد.
– سما سرویس ، برای تعمیر کولرگازی و اسپلیت گری در مشهد از سرویسکار و تکنیسین متخصص کولرگازی واسپلیت گری استفاده می کند.
– برای سما سرویس در فرایند تعمیرات کولرگازی و اسپلیت گری در مشهد ، همیشه اولویت با تعمیر قطعات است نه تعویض آنها. قطعه ای که قابل تعمیر باشد ، تعمیر می شود و فقط در صورت درخواست و رضایت مشتری سرویسکار کولرگازی اسپلیت گری در مشهد اقدام به تعویض آن می کند.
– سما سرویس برای زمان شما احترام قائل است و به همین دلیل همیشه در سریعترین زمان ممکن به شما خدمت رسانی می کند. بطوریکه از زمان ثبت درخواست تعمیر کولرگازی و اسپلیت گری در مشهد تا زمان حضور سرویسکار یا تکنیسین در محل مورد نظر شما تنها چند ساعت زمان می برد.
تمام این موارد و این موضوع که سما سرویس خدمات خود را تا ۶ ماه گارانتی می کند نشان می دهد که سما سرویس در ارائه خدمات خود و از کیفیت خدماتی مانند تعمیر کولرگازی و اسپلیت گری ، اطمینان کامل دارند. و به شما هم این اطمینان را می دهد که بعد از استفاده از خدمات سما سرویس رضایت کامل خواهید داشت.

مشکلات رایج در تعمیرات کولرگازی و اسپلیت گری در مشهد

 

مواردی که در ادامه ذکر می شوند ، ایراداتی هستند مشتریان خدمات تعمیر کولرگازی و اسپلیت گری در مشهد ، بیشترین مواجهه را با آنها داشته اند:
– ایجاد برفک و یخ زدگی در اطراف اواپریتور ، لوله ها و پنل داخلی
– روشن نشدن کولرگازی و اسپلیت گری
– خاموش شدن ناگهانی دستگاه
– عدم تولید هوای سرد یا تولید باد گرم
– کاهش قدرت دمندگی کولرگازی
– ایجاد صداهای عجیب
– نشت و ریزش آب از کولرگازی
– پاشیدن آب همراه با باد
– پریدن فیوز ساختمان هنگام روشن کردن کولرگازی و اسپلیت
– نشت گاز خنک کننده
– بوی نامطبوع هوای خروجی
– شارژ گاز کولرگازی
– و…
موارد بالا بیشترین تکرار را در بین مکشلات متقاضیان خدمات تعمیر کولرگازی واسپلیت گری در مشهد داشته اند. سما سرویس تمامی این موارد و موارد دیگر را به سرعت و با بیشترین کیفیت برطرف کرده و رضایت مشتریان زیادی را جلب کرده است.

تعمیر کولرگازی و اسپلیت گرین در مشهد

بهترین مرکز تعمیرات کولرگازی و اسپلیت گری مشهد

با تمام مواردی که در بالا به آنها اشاره شد قطعا شما هم متوجه شده اید که سما سرویس بهترین مرکز تعمیر کولرگازی و اسپلیت گری در مشهد است . اما اگر هنوز متقاعد نشدید شما را دعوت می کنم که فقط یکبار از خدمات سما سرویس مانند تعمیر کولرگازی و اسپلیت گری در مشهد ، استفاده کنید تا متوجه شوید که چرا سما سرویس بهترین گزینه برای تعمیر انواع لوازم منزل شما همشهریان مشهدی است.

جهت تماس با مرکز تعمیر کولرگازی و اسپلیت گری در مشهد با شماره ۰۵۱۳۷۰۵۲۵۶۷ تماس بگیرید.
و یا از طریق تکمیل فرم ثبت درخواست تعمیر بصورت آنلاین ، برای دریافت خدمات تعمیر کولرگازی و اسپلیت گری در مشهد اقدام نمایید.

ویژگی های سما سرویس

 

متخصصان با تجربه

متخصصان با تجربه

تکنسین های این مجموعه دارای میانگین ۱۱ سال تجربه کار عملی در حوزه تعمیرات می باشند و هر ساله با گذراندن دوره های عملی و آشنایی با جدیدترین مدل های لوازم خانگی ، مناسبترین فرد جهت تعمیر لوازم خانگی شما می
باشند.

گارانتی خدمات

گارانتی خدمات

سما سرویس بر خلاف دیگر شرکت ها که نقش واسطه ای میان مشتری و تکنسین داشته و هیچگونه تعهدی نسبت به خدمات ارائه شده توسط تکنسین ندارند، مسئولیت تمامی خدمات و تعمیرات ارائه شده را با گارانتی ۱۸۰ روز به عهده
میگیرد.

سرعت در ارائه خدمات

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین های سما سرویس در سراسر شهر و در نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند امکان ارائه خدمات به شما در همان روز فراهم شده است.

هزینه های منصفانه

هزینه های منصفانه

تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت این مجموعه می باشد. حدود قیمت نیز پیش از انجام کار به شما اعلام شده و تمامی هزینه ها، پس از پایان کار از شما دریافت خواهد شد.

اولویت با تعمیر خدمات

اولویت با تعمیر خدمات

با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، اولویت تکنسین های ما با تعمیر قطعات دستگاه بوده و تنها در شرایطی که امکان تعمیر قطعه وجود نداشته باشد، اقدام به تعویض و استفاده از قطعات اورجینال می نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.