بهترین کولر گازی اسپلیت 2019 کدامند؟

کولرهای گازی موجود در بازار در چند مدل دیده می‎شوند که یکی از آنها اسپلیت است. کولرهای گازی اسپلیت یا دو تکه جدیدترین نسل سیستمهای تهویه مطبوع محسوب می‎شوند. مشخصه بارز آنها ساختار دو تکه است. این کولرها یک یا بیشتر از دو قسمت دارند و به هنگام نصب یک یا چند قسمت در درون ساختمان و یک قسمت بیرون از ساختمان قرار میگیرد. کولرهای گازی اسپلیت در دو مدل هستند، یک مدل تنها هوا را سرد میکند مدل دیگر سرمایشی و گرمایشی است و از آن میتوان در هر موقع از سال استفاده کرد.

از ویژگی‎های ممتاز دیگر این کولر وزن پایین 61 کیلوگرمی دستگاه و 14 کیلوگرمی پنل داخلی است. علاوه بر این به هنگام کار اصلا متوجه صدای دستگاه نمی‎شوید و نوع کمپرسور آن روتاری است.

سما سرویس

1) کولرگازی اسپلیت اجنرال OGENERAL ASGS30LFCA

بهترین کولر گازی اسپلیت اجنرال

شرکت اجنرال کولر گازی اسپلیت جدید خود تحت مدل ASGS30LFCA را مجهز به کمپرسور اینورتر و گاز مبرد R410A وارد بازار کرده است و اگر خیلی به مصرف انرژی اهمیت میدهید باید بگوییم این کولر عالی برچسب انرژی A دارد. در این مدل قطر لوله‌های مسی باریک‎تر شده است تا از حجم مبدل تا 30 درصد کم شود، در نتیجه نه تنها دمای یکنواخت‎تری به وجود می‎آید بلکه مبدل عملکرد بهتری خواهد داشت.

کولر گازی اسپلیت OGENERAL ASGS30LFCA اوجنرال با بهره‌مندی از ویژگی عملکرد قوی میتواند سریعا محیط را گرم یا سرد کند. تصور کنید زیر باد این کولر که موتور آن ساخت شرکت کاوازاکی ژاپن است (اما قطعات در تایوان اسمبل شده‎اند) دراز کشیده‎اید و در حال تماشای یک بازی فوتبال پر هیجان هستید و اگر میخواهید از حداکثر قدرت این مدل استفاده کنید باید بگوییم این کولر با ظرفیت‌های سرمایشی و گرمایشی 12 هزار، 18 هزار، 24 هزار و 30 هزار بی‎تی‎یو بر ساعت وارد بازار شده است.

از ویژگی‎های ممتاز دیگر این کولر وزن پایین 61 کیلوگرمی دستگاه و 14 کیلوگرمی پنل داخلی است. علاوه بر این به هنگام کار اصلا متوجه صدای دستگاه نمی‎شوید و نوع کمپرسور آن روتاری است. اگر به تمیزی هوا خیلی اهمیت می‎دهید باید بگوییم این کولر مجهز به یک فیلتر یون بوزدایی است که با کمک عمل اکسیداسیون و کاهش اثر یون‎های تولیدی به وسیله سرامیک دارای ذرات بسیار کوچک، و از راه تجزیه بوهای جذب شده، باعث بوزدایی از محیط می‎شود. در کنار آن از یک فیلتر عصاره سیب استفاده شده است تا به کمک عنصر اسید فنیک گرفته شده از سیب ذرات کوچک گرد و غبار به همراه ریز جانوران مضر به وسیله الکتریسیته ساکن جذب شود و از رشد بیشتر آن‎ها جلوگیری شود.

2) کولر گازی اسپلیت هایسنس HISENSE HIH-30VQ

بهترین کولرگازی اسپلیت هایسنس

شرکت چینی هایسنس یکی از بهترین کولرهای گازی اسپلیت اینورتر را تحت مدل HIH-30VQ برای کاربران خود عرضه کرده است. این کولر مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی است و از یک کمپرسور روتاری استفاده می‎کند و اگر در مناطق آب و هوایی معتدل زندگی می‎کنید نهایت لذت را از باد خنک این کولر خواهید برد یا می‎توانید در شب‎های زمستان در فضای گرم خانه استراحت کنید. شرکت هایسنس ادعا کرده است استفاده از فناوری اینورتر در این محصول باعث شده است تا 40 درصد در مصرف برق و انرژی صرفه‎جویی شود. پس نگران قبض برق نباشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.